grudnia 15, 2016

PIERWSZY ROCZEK BLOGA !

   Stało się! Blog ma dokładnie 1 rok!

   Może jeszcze nie dokładnie rok, jeszcze chwilę brakuje do 21:10.. czyli pierwszego opublikowanego posta. Jednak o tej godzinie to ja otworzę szampana, bo jest co świętować! A kto świętować będzie ze mną?


   Najpierw przypomnę co było można zdobyć w rozdaniu.


   Towarzysząca mi nieustannie od ponad roku PALETA DO CIENI MELKIOR.


   RĘKAWICA KESSA, którą uwielbiam i jeszcze niejednokrotnie będę do niej wracać.


   SZAMPON INSIGHT W WERSJI ANTI-FRIZZ. Absolutnie uwielbiam zapach tego szamponu. Nie stosuje codziennie z uwagi na Cocamidopropyl Betaine, która jest w składzie.. ale moje uzależnienie od tego szamponu jest wielkie. 


   NATURA SIBERICA - ROKITNIKOWY SCRUB DO SKÓRY GŁOWY. Przez jakiś czas o nim zupełnie zapomniałam ale ostatnio znów wróciłam. peeling skóry głowy robi świetną robotę, szczególnie gdy używamy wcierek na porost włosów.. a że leniwa jestem to takie gotowe rozwiązania są dla mnie idealne.


   YVES ROCHER - MLECZKO EXPERT REPARATION. Rok temu błyskawicznie uratowało moje przesuszone dłonie. W tym roku już kupiłam już nowe opakowanie. Uwielbiam zapach tego produktu.


   YVES ROCHER - OLIWKA POD PRYSZNIC. Uwielbiam tego typu konsystencje, jednak o wiele bardziej urzekł mnie zapach.


   THE SECRET SOPA STORY- KREM DO RĄK W WERSJI WINOGRONOWEJ. Bardzo lubię kremy tej firmy. Genialne zapachy, a przy tym niewiarygodnie wydajne.


   RESIBO - OLEJEK DO DEMAKIJAŻU. Olejek wciąż nie doczekał się recenzji ale w kółko do niego wracam. Lubię i używam. Skuteczny i dobry. Trzeba czegoś więcej?


   INGLOT - MAKEUP FIXER. Pięknie ściąga pudrowe wykończenie makijażu i faktycznie go utrwala. Mam pełnowymiarową wersję, która jest niewiarygodnie wydajna.

   Dodatkowo dorzuciłam jeszcze dwie niespodzianki.. jedna to totalna nowość dla mnie, a druga to coś do czego na okrągło wracam, a co jest w środku będzie można prawdopodobnie zobaczyć u....




   ZACZYNAMY!
   Maszyna losująca nakremowana (bez oporów i groźnych min się nie obyło). Losy przygotowane...


Losujemy...
   

Taaaa Dammm...



   Zawartość paczuchy jedzie do:

   KAROLINY Z BLOGA ŚWIAT KOSMETYKOHOLICZKI !

   Gratuluję!  Będziesz miała co rozpakowywać!


   Alee.. smutno mi się  troszkę zrobiło, bo chciałabym nagrodzić Was wszystkie. Dlatego dla pierwszej Gaduły, która się odezwie w komentarzu pojedzie prezent niespodzianka.


   Dziękuję Wam wszystkim za tak miłe przyjęcie w wirtualnym świecie. To dzięki Wam wracam tutaj z przyjemnością i wciąż rosnąca pasją do blogowania. 

   Pozdrawiam i całuję!

   Agnieszka



  

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no i dla Karoliny, będzie miała co testować :D

      Usuń
  2. Gratuluję z całego serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację, życzę weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Oby jak najwięcej takich rocznic. Mi niebawem stuknął 4 latka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, ja w rok temu w sierpniu dodałam pierwszą notkę, ale później opuściłam blog i wchodziłam bardzo rzadko, dlatego ja swój roczek będę obchodzić 15 grudnia w momencie jak zaczęłam regularnie pisać, więc i ja dzisiaj świętuję tak skromnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :) Życzę nieustającej inspiracji do pisania coraz to nowych tekstów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i życzę sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Graaaaatulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Ja swojego pierwszego roku nie świętowałam, bo nie pisałam w tym czasie regularnie. Myślę, że dopiero 31 lipca będzie taki oficjalny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje 👍🏻 Piękne Ci to świętowanie wyszło 🎉 A ja jestem w szoku, że to dopiero rok 🙀 Mam wrażenie, że komentujemy się od wieków 😘 A no i ja chce więcej, zacznij od tej recenzji Resibo 😜

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaaa.... No nie wierzę!!!! <3 <3 <3 Taki okropny tydzień za mną, a lepszego pocieszenia chyba nie było :O Wróć... Tydzień zmienia status na naaajlepszy! :D
    Ech, radości nie wyrażę na razie bo aż się zapowietrzyłam z krzyków i pisków, to chociaż złożę Ci najserdeczniejsze życzenia z okazji rocznicy bloga! :D
    Tak więc życzę Ci wszystkiego co najlepsze, dużo wytrwałości i satysfakcji z tworzenia każdej najmniejszej notki (buhahah, jakby się takie u Ciebie zdarzały... -_-). By wszelkie złośliwości losu, jak brak dobrego światła, wyczerpująca się w trakcie sesji bateria, czy nagły brak internetu gdy już masz nacisnąć przycisk "opublikuj" omijały Cię szerokim łukiem. A do tego wielu takich wspaniałych czytelniczko- komentatorek jak ja... xD I nigdy nie przestawaj pisać tych epopei, czy to w swoich postach, czy też w komentarzach, bo są najlepsze! Może kiedyś ktoś je wyda w postaci kolejnej epopei narodowej ^_^ Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych roczków :]

    OdpowiedzUsuń
  13. wow cute idea !!!

    lets follow for follow ?

    GoldFoil,Nail art Tutorial - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  14. Świętujesz jak zwykle z klasą ;D Sto lat i ode mnie. No i coraz więcej roczków! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje i minimum kolejnego roku blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję roczku :) i życzę kolejnych wielu lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ten rok szybko zleciał! Mój pierwszy też już za mną ;))
    Gratuluję i mam nadzieje, że bedzie ich dużo więcej do świętowania , Sto lat!:*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja cały czas mam w planach kupić ten peeling do skóry głowy, właściwie to jedyny peeling do skalpu jaki kojarzę.. taki robiony w zaciszu domowym średnio mi się sprawdził ;) życzę kolejnych lat blogowania! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej, bo zdecydowanie jest czego! A Tobie Kochana życzę wielu kolejnych lat owocnego blogowania, sukcesów z tym związanych i spełnienia wszystkich założonych sobie celów! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger