stycznia 04, 2018

ZAKUPY GRUDNIA 2017


Zdawałam sobie sprawę, że w grudniu czeka mnie mała niespodzianka kosmetyczna.. która okazała się mega duża oraz spotkanie blogerek w Lublinie w połączeniu z licytacja kosmetyków na rzecz Hospicjum Małego Księcia w Lublinie.. co również wiązało się z kilkoma nowościami kosmetycznymi.. choć i tak ogrom przerósł to moje oczekiwania. Mimo to pozwoliłam na początku miesiąca  sobie na niewielkie zakupy głównie ze względu na możliwość stacjonarnego obłowienia się w cuda jakie oferuje sklep Iwos w Rzeszowie. To właśnie stamtąd  przywiozłam najwięcej zakupionych w grudniu kosmetyków.. ale za to jakich!


AVALON ORGANICS - CLEANSING GEL ODŚWIEŻAJĄCY ŻEL DO TWARZY Z WITAMINĄ C
Uwielbiam! Post pojawi się w styczniu, ale to i tak nie przeszkadzało aby produkt pojawił się w ulubieńcach roku. Zdecydowanie zasłużył sobie na takie wyróżnienie, a dowodem na to jest ponowny zakup. W zasadzie żel kupiłam z myślą o rozdaniu, bo lubię się z Tobą dzielić moimi perełkami ale mój aktualnie używany żel Avalon Organic zaczyna sięgać dna.. i nie wiem czy ten oddam 😂 chyba nie oddam.. ale rozdanie i tak będzie.

Mojego ulubieńca roku znajdziesz w sklepie Iwos


E-FIORE - KREM UDOSKONALAJĄCY Z CZARNUSZKĄ I WITAMINAMI A ORAZ E
To wyłączna wina Anuli.. wyłączna.. ja do tego palca nie przyłożyłam. Po próbce jaką dostałam wiedziałam, że musi do mnie trafić. Krem niemal zastyga na skórze ale w bardzo komfortowy i niewyczuwalny sposób.. w sensie, nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy, nie ściąga skóry ale i tak pozostawia ją nawilżoną i odżywioną. Moja skóra go uwielbia i do tego świetnie dogaduje się z podkładem ze 100% Pure. Sądzę, że będzie to również świetna baza pod minerały. Kupiłabym nawet gdyby kosztował dwa razy więcej.

Krem z czarnuszką E-Fiore znajdziesz w sklepie Iwos


ALKEMIE - GLOW UP! 2 W 1 PEELING-MASKA Z SUPEROWOCAMI
Kocham maseczki, a o marce Alkemie robi się coraz głośniej. Przeglądałam już asortyment marki i z wielką przyjemnością poznałabym większość tych produktów ale sądziłam, że wcisnę coś gdy zrobi się jakaś lula w zapasach. jednak w sklepie Iwos poszło ekspresowo.. a mi dwa razy zachwalać nie trzeba 😂 Tu mamy połączenie maseczki z peelingiem więc coś za czym przepadam. Do tego piękne opakowania i świetne składy.

Maseczkę Alkemie Glow up! kupiłam w sklepie Iwos


KAFE KRASOTY / LE CAFE DE BEAUTY - MASECZKI W KAPSUŁKACH
Te kolorowe kapsułki zwróciły moją uwagę jeszcze w sklepie. Stały sobie na półce i swoimi intensywnymi kolorami przyciągały spojrzenie. W pierwszej chwili myślałam, że ktoś sobie wystawił kapsułki do ekspresu o różnych smakach 😂 Dopiero w domu przeglądając asortyment sklepu Iwos zobaczyłam te kapsułkowe maseczki! najchętniej wzięłabym wszystkie ale moje maseczkowe zapasy i tak już są obfite. Wybrałam trzy wersje maseczek do twarzy oraz jedną do stóp.. a co.. nogom też się coś należy:
- fioletowa - odbudowująca ekspresowa maska do twarzy "głębokie odżywienie i regeneracja"
- pomarańczowa - rewitalizująca ekspresowa maseczka do twarzy "kompleks witamin"
- czerwona - ciepła maska do twarzy "głębokie nawilżenie"
- niebieska - maska złuszczająca do stóp intensywna regeneracja

Te i inne maseczki znajdziesz w sklepie Iwos


KAFE KRASOTY / LE CAFE DE BEAUTY - KREM MUS DO MYCIA TWARZY WITAMINOWY KOKTAJL DO WSZYSTKICH TYPÓW SKÓRY
Uwielbiam nietypowe konsystencje. Mleczka może nie do końca mnie przekonują ale krem-mus brzmi bardzo intrygująco. W dodatku na pierwszy rzut oka całkiem ciekawy skład i atrakcyjna cena niecałych 15 zł. Poza tym bardzo polubiłam cytrusowe aromaty, a tu mamy m.in. ekstrakt z neroli, mandarynki, ananasa, granatu, do tego witaminy oraz kwas glikolowy. Już się nie mogę doczekać pierwszego miziania.

Krem-mus  kupiłam w sklepie Iwos

 
DESSERT ESSENCE - RED RASPBERRY CONDITIONER MALINOWA ODŻYWKA NABŁYSZCZAJĄCA
Włosy pachnące soczystymi malinami.. come on! Troszkę obawiam się tego nabłyszczania, bo to kojarzy się z obciążeniem ale w razie czego nie muszę odżywki nakładać na całą długość włosów. Moje włosy nie są specjalnie wymagające co najwyżej więcej uwagi wymagają końcówki, które notorycznie rozjaśniam.. choć w opłakanym stanie nie są. Wiem, że największą popularnością cieszy się seria kokosowa.. ale na szczęście dzięki Anuli trafił do mnie mini zestaw szamponu z odżywką i będę mogła je porównać.

Malinową odżywkę do włosów Dessert Essence kupiłam w sklepie Iwos


BURT'S BEES -LIP SHIMMER WATERMELON
Musiałam zamówić, bo inaczej nie przekazałabym pomadek Burt's Bees dla zwycięzców urodzinowego rozdania.. no nie ma mowy. Skitrałabym dla siebie obie i tyle. Zatem tak.. ten zakup był wyłącznie podyktowany dobrem zwycięzców rozdania 😂 Ha ha ha.. jak człowiek chce to ze wszystkiego się wytłumaczy. A tak poważniej balsamy do ust Burt's Bees od dawna mnie kuszą, szczególnie wersje nadające kolor ale również i pomadki, których u nas wciąż nie mogę nigdzie dostać. Z serii Lip Shimmer od dawna na oku miałam wersję w odcieniu Watermelon.

Pomadki Burt's Bess dostaniesz w sklepie Iwos



CHIC CHIQ - MASECZKI LA NOCE ORAZ A LA ROSE
Bardzo szybko mnie do siebie przekonały. Saszetki, które miałam były wystarczające do podjęcia decyzji o zakupie pełnowymiarowych opakowań. Są naprawdę świetne, mają piękne składy oparte na zmielonych na pył roślinach, wydajne, pięknie pachną i co najważniejsze.. działają. W grudniu pojawiła się recenzja odnoście maseczki de la Mer, a w styczniu zapewne pojawi się kolejna. Tak.. będzie to recenzja bardzo pochlebna.

Maseczki Chic Chiq kupiłam w sklepie producenta Chic Chiq, a wcześniejsze próbki w sklepie Skład prosty





THE WET BRUSH - SZCZOTKA DO WŁOSÓW HOLIDAY WATER DROP GOLD
No dobra.. to już słabość. Zdecydowanie nikt nie powinien mi więcej pokazywać szczotek The Wet Brush, bo będę je miała więcej niż w salonie fryzjerskim. Piękne są.. a już szczególnie te wersje dla srok najbardziej do mnie przemawiają. Czekam już tylko na pojawienie się wersji kompaktowej do torebki.. tylko czy to skończy się na jednej.. a może jedna sztuka do każdej torebki?

Dokładnie tę wersję szczotki znalazłam w sklepie MintiShop


BLEND IT!- GĄBKA DO MAKIJAŻU DOUBLE CUT INDIAN ROSE
Wraz z nowym rokiem planowałam wyrzucić używane do tej pory gąbki z kupić nową.. tak też się stało. Wybrałam nowość marki Blend It! Czyli dość ciekawy kształt ze ściętymi bokami, do tego śliczny kolor zgaszonego różu. Mam nadzieję, że będzie mi dobrze służyć.

Tę oraz kilka nowych wzorów gąbek do makijażu kupisz w MintiShop


BLEND IT! - OSŁONKI NA PĘDZLE BRUSH SHAPE BLACK
To już mój drugi zakup.. okazało się, że posiadam więcej pędzli niż 10, a same osłonki są niezwykle przydatne. Świetnie trzymają kształt włosia, a nawet są w stanie go naprawić. Nie wyobrażam sobie aby mogło mi ich zabraknąć. Rewelacyjna sprawa!

Osłonki na pędzle kupiłam również w MintiShop


SABORINO - WAKE UP SHEET MORNING MASK
Tym razem na maseczki Saborino podkusiłam Monikę, a ona wtórnie mnie. Choć już posiadam jedno opakowanie tych maseczek to skusiłam się na kolejne choć w innej wersji. No bo promocja była 😈 do tego zamówiłam dla Moni.. koszty wysyłki rozłożone.. jak tu się nie skusić? No jak? W dodatku to duże opakowanie 32 masek gdzie jedna wychodzi za lekko ponad 2 zł. W dodatku wiem i widzę, że mają moc..przynajmniej siostrzana wersja.

Maseczki Saborino kupiłam w sklepie Ber de Ver


BIOAQUA,  MEIKING, BEAUTY TOOLS - SKOMPRESOWANE MASKI W PŁACIE
Moje opóźnione zamówienie z listopada z aliexpress. Zaopatrzyłam się w co najmniej roczny zapas maseczek w płacie. Zamówiłam trzy różne rodzaje masek.. na zdjęciach wyglądały różnie ale czy w rzeczywistości również czym się różnią? Zobaczymy. Uwielbiam tonikowe maseczki i lubię z nimi kombinować na różne sposoby. Ten zakup nie ma szans się zmarnować.

Skompresowane maseczki zamówiłam na aliexpress: BioAqua, Meiking, Beauty Tools


ALIEXPRESS - OZDOBY DO MANICURE
Kiedy zasiadam do robienia paznokci to niemal nigdy nie kończy się to zwykłym tradycyjnym manicure. Zawsze musi być coś.. coś więcej.. choć akurat ze zdobieniami nie lubię przesadzać. Uwielbiam różne akcenty choćby na jednym paznokciu. Dlatego nie szalałam specjalnie.. bo taki niewielki zestaw zdobień wystarczy mi na wieki.

Pyłek pierwszy daje efekt czarnego lustra/chromu na paznokciach (tutaj), drugi pyłek to również lustro ale kolor zależy od koloru bazowego lakieru (tutaj)
W kołach znajdują się ozdoby w kolorach złota i srebra. Jedne z nich to dwie wielkości złotych trójkątów (tutaj) drugie to różne kształty (tutaj) oraz klasyczne dżety kółeczka i prostokąty (tutaj)

Wciąż czekam na ostatnie zamówienie z aliexpress, które dotyczy właśnie manicure.


ALIEXPRESS - ETUI NA TELEFON
Uwielbiam zimowe motywy i lubię zmieniać mojemu narzędziu ciężkiej pracy blogowej ubranka 😂 Zaopatrzyłam się w etui z zimowym motywem oraz walentynkowym.. a już myślę o kolejnych letnich wzorach. Cała trójka jest świetnie wykonana, idealnie przylega.. jestem z nich bardzo zadowolona i mogę polecić

Etui ze śnieżynką kupiłam tutaj, z bombkami tutaj, a z sercem tutaj

Chyba mogę powiedzieć, że w grudniu z zakupami nie szalałam.. to inni szaleli obdarowując mnie. I to wcale nie moja wina, że z dwóch koszyków zapasów kosmetycznych mam teraz cztery 😇


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger