maja 17, 2020

NOWOŚCI KWIETNIA 2020


Miała być poprawa, a ślimaczę się jak zawsze. Cóż.. lepiej późno niż wcale, tym bardziej, że jest spora szansa, że nowości majowych nie będzie. Na braki kosmetyczne szczególnie narzekać nie mogę, a kupować aby tylko kupić.. to ja już wolę coś dobrego zjeść. Jednak w kwietniu sobie troszkę poszalałam.. szczególnie w jednej kategorii.


BLEND IT! - GĄBKI DO MAKIJAŻU
Testowałam już kilka gąbek do makijażu.. niby te lepsze "orygialne".. niby gorsze, tańsze, a efekt jest taki, że Blend It nie mają sobie równych. Do wersji Double Cut Indian Rose wróciłam. Ten powrót chodził za mną od dawna ale robić zamówienie dla jednej gąbki? Czas mijał, a powodów do większych zakupów.. brak. W końcu znalazłam trzy powody w postaci trzech gąbek. Terminu ważności nie mają czyli czas mnie gonić nie będzie, a każda z nich wydała mi się mega ciekawa. W ruch poszła utęskniona wersja Double Cut Indian Rose, a Double Cut Juice Fuchsia i Geometric Cut Sky Blue poczekają na swoją kolej.

Gąbki kupiłam w sklepie minti shop. Przed chwilą sprawdzałam i wciąż gąbki są na promocji. Poniżej znajdziesz linki do poszczególnych gąbek:


CLOCHEE - MATUJĄCY KREM DO TWARZY SPF 50 ORAZ WYGŁADZAJĄCY PEELING ENZYMATYCZNY
Wakacje zapowiadają się w ostrym słoneczku w towarzystwie zieleni, piasku, ziemi... czyli na działce ogarniając budowę, malując ogrodzenie, sadząc drzewka.. o ile wystarczy kasy, bo jeść też trzeba 😅 Włączyłam tryb poszukiwania ochrony ale nie byle jakiej. Chciałam aby był to produkt uniwersalny. Taki który będzie grać z moją skórą, pielęgnacją i makijażem, a najlepiej dwa w jednym. Po nie małych poszukiwaniach padło na Clochee. Wysoka ochrona do tego wersja matująca i z kolorem. Kremik już trafił do użytku, a pierwsze wrażenia są całkiem niezłe. Do kremu dorzuciłam peeling enzymatyczny aby skorzystać ze zniżki.



SOLARTEA - PRZECIWSŁONECZNY SPRAY SPF 50+ DLA DZIECI I MATEK
Wybór ochrony przeciwsłonecznej do ciała był za to o wiele prostszy. Dziewczyny mocno chwalą sobie produkty Bema z linii przeciwsłonecznej.. chociaż inne również. Wiedziałam, że sięgnę po jeden z produktów w Ekozuzu ale nie spodziewałam się, że napotkam częściowy brak asortymentu 😅 Na szczęście załapałam się jeszcze na wersję w sprayu dla dzieci.. ale w ostatecznym rozrachunku i tak bym ją wybrała. 



COULER CARAMEL - LAKIER DO PAZNOKCI ORANGE BEIGE
BEMA - ŻEL DO HIGIENY INTYMENJ
Z Ekozuzu raczej nie wychodzi się z jednym produktem, a ja chyba szukałam mocniejszego powodu aby złapać jeszcze kilka dodatkowych produktów. Lakier do paznokci w wersji French w kolorze 02 był na mojej liście kiedy tylko trafiła do mnie wersja 03. Lakiery te trzymają się u mnie szokująco długo (!) do tego szybko zasychają. Uwielbiam je, a dodatkowo jestem pewna, że zużyję je do ostatniej kropelki. 


Po głowie chodziło mi przetestowanie żelu do higieny intymnej marki Bema. Ostatnio w mojej rutynie prysznicowej sporo mydeł, a mało które sprawdza się u mnie w temacie pielęgnacji wrażliwych stref. Żel trafił do mnie głównie z myślą o wprowadzeniu go w chwili gdy mydło nie będzie w stanie być samodzielnym produktem. W dodatku czytałam o nim kilka miłych słów z różnych stron więc jest to chyba pierwszy tego typu produkt, który naprawdę mnie ciekawi i ekscytuje. 



BEMA - NATURE UP - ŻELOWA MASKA POD OCZY 
COULER CARAMEL - POMADKA DO UST 252
Te produkty to już totalna niespodzianka od sklepu Ekozuzu. Naprawdę na bogato! Żelowa maska pod oczy to stosunkowo nowy produkt. Miałam okazję testować próbkę ale to było stanowczo za mało i za krótko. Sam produkt jest dość nietypowy, bo jest to.. maska. Mnie kusi aby testować go w rożnych kombinacjach. Gdzieś czytałam dość fajny patent na tę maseczkę.. sprawdziła się wówczas rewelacyjnie.. tylko jako to był patent? Na pewno powinien być zapisany gdzieś na Instagramie.. muszę poszukać!


Za to jeśli chodzi o pomadkę to zdecydowanie jestem ich fanką. Ta nie jest pierwszą ani drugą w mojej kolekcji, za to z pewnością pierwszą z linii ochronnych.. chociaż na typowo ochronną nie wygląda. Pigment wydaje się typowy dla pomadek kolorowych.. hmm.. brzmi ciekawie. Do tego koralowy kolor, który genialnie gra mi przez cały rok. Moim absolutnym faworytem w tej kategorii jest odcień 254.. do tej pomadki będę wracać zawsze!



ECO LIFE - NATURALNE ŚWIECE SOJOWE: COTTON FIELD, FLOWER ROMANCE, FREE YOUR MIND
Zakupy w Ekozuzu bez świecy? Przecież, to zupełnie nie ma sensu 😅 Do mojej rosnącej kolekcji dołączyła nowa świeca ze "starej" serii czyli Cotton Field. Za to pozostałe dwie to nowości. Flower Romance już była w mojej kolekcji i jest absolutnie genialna! To piękna kompozycja kobiecych zapachów. Otulająca, radosna, lekka, jednocześnie świeża i ciepła. Przepiękny zapach! Natomiast Free Your Mind idealnie zgrywa mi się z okresem podwyższonych temperatur gdyż ma w sobie coś świeżego i  orzeźwiającego. Jeśli kochasz się w świecach to serdecznie polecam. Do tej pory żaden aromat mnie nie rozczarował.. nie muszę czytać opisów zapachów.. po prostu wiem, że są piękne.

Link do produktu: Eco Life - Naturalne świece sojowe (obecnie sporo świec w cenach promocyjnych)


LA ROSE - NAPAD NA PŁATKI HYDROŻELOWE POD ŚLIPIA 😂
Na mojej liście chciejstw od jakiegoś czasu wisi lista płatków pod oczy. Od minimum dwóch miesięcy chodziły za mną dość intensywnie. Uwielbiam efekt jaki dają oraz natychmiastową ulgę. Dzięki nim moje spojrzenie wygląda świeżej.. nawet jeśli jestem bardzo zmęczona. Do wersji Pettitfee Black Pearl & Gold wróciłam. Głównie dlatego, że byłam z nich zadowolona, planowałam do nich wrócić.. chociaż nie zdążyłam napisać recenzji 😅 ale teraz będę mogła to nadrobić. Dodatkowo tę wersję poleca Monia z bloga Mama z różową torebką.. więc nie mam więcej pytań. Za to płatki Petitfee 98% Hydro Tel Collagen & CoQ10 wygrały tym, że wcześniej ich nie widziałam. Obserwuje kilka wersji płatków marki Petitfee, a te mnie zaskoczyły. Trzecie płatki hydrożelowe to już spełnienie jednego z głównych punktów listy chciejstw pod kątem płatków pod oczy, czyli marka  Heimish i ich Bulgarian Rose Hydrogel Eye Patch.


Ściskam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger