marca 10, 2017

BIOLOVE, NACOMI I BIOAMARE.. CO JE ŁĄCZY?


Dzisiaj krótko i bardzo rzeczowo. Dzięki wygranej w rozdaniu "Pachnące rozdanie" u Anny z bloga Po tej stronie lustra natrafiłam na ciekawy szczegół. Już nie raz wspominałam, że Biolove i Nacomi to marki siostrzane ale okazało się, że mają jeszcze jedną siostrę w postaci produktów BioAmare.



Biolove jest dostępne w sieć sklepów Kontigo, a ostatnio dzięki otwarciu sklepu internetowego marka jest ogólnie dostępna.

Nacomi dość przystępna marka. Łatwo ją dostać w różnych sklepach internetowych, a także stacjonarnie m.in. w drogerii Hebe.

Natomiast BioAmare to marka dostępna w.. Tesco.



Wszystkie te marki z pewnością łączą stosunkowo podobne ceny, ale także bardzo fajne i naturalne składy. Dodatkowo produkty pachną tak, że chce się je jeść. W asortymencie Biolove i Nacomi można znaleźć "siostrzane" produkty jak np. peeling kokosowy, czy mus do ciała o zapachu mango. W przypadku BioAmare mamy także! W swoich zbiorach mam mus do ciała Mango z Biolove i Nacomi.. ale BioAmare także ma taki sam produkt. Różnica w składach jest ale są to najczęściej poprzestawiane w kolejności składniki.. ewentualnie coś jest dodane.



 Bardzo rzadko błąkam się po działach kosmetycznych w Tesco, ale wczoraj wybrałam się specjalnie aby sprawdzić czy marka BioAmare jest także i w moim mieście. Nie tylko jest ale aktualnie na produkty BioAmare jest promocja. Myślę, że to dobre wieści dla osób, które z różnych względów nie mają dostępu do produktów Biolove czy Nacomi.

Ja skorzystam na pewno.. ale jak mi się szlaban na zakupy skończy :-D

Wiedziałyście o tym?
Czy to tylko ja jestem informacyjnie opóźniona -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger