października 24, 2017

COSNATURE - NATURALNA MULTI-ODŻYWCZA MASKA DO TWARZY Z ROKITNIKIEM

 
Pomęczę Cię jeszcze chwile maseczkową tematyka. Wkręciłam się w maseczki bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. To nie tak, że unikałam maseczek czy ich nie lubiłam.. chociaż? Hmm.. w zasadzie faktycznie maseczek nie lubiłam i ich unikałam. Oczywiście eksperymentowałam z maseczkami drogeryjnymi ale w wielu przypadkach kończyło się to fatalnie, bo moja skóra źle na nie reagowała lub efektów nie było żadnych. W końcu przestałam się łudzić i dałam sobie spokój. Na szczęście od paru ostatnich miesięcy na nowo wpadłam w maseczkowy wir ale tym razem staram się nieco rozważniej dobierać to co nakładam na twarz. 
Z mojego puntu widzenia, maseczki powinny dawać realne efekty już po pierwszym użyciu. W końcu są to produkty bardziej skoncentrowane i bogate w składniki aktywne niż krem. W przeciwnym wypadku mogłabym na twarz nałożyć grubszą warstwę kremu i wyszłoby na to samo. Zatem tak.. od maseczek wymagam więcej! Więc jak się sprawdziła Cosnature?


Od producenta:
Naturalna multi-aktywna maska do twarzy z rokitnikiem. Maska do twarzy o czterech wspaniałych właściwościach: odmładza, odnawia komórki, wzmacnia i wygładza skórę. Polecana do cery suchej, zmęczonej, dojrzałej, zwiotczałej, ze zmarszczkami. Efekt jest zauważalny już po kilku minutach od zastosowania. Skóra staje się gładka i świeża, a drobne linie i zmarszczki wygładzone.

Sposób użycia: Przed nałożeniem maski, dokładnie oczyść twarz najlepiej stosując Naturalną piankę oczyszczającą 3 w 1 z cytryną i melisą. Nałóż produkt równomiernie na skórę twarzy, szyi i dekoltu. Pozostaw na 10-15 minut. Następnie usuń wacikiem lub mokrym ręcznikiem. Skóra jest optymalnie przygotowana do nałożenia Multiaktywnego przeciwzmarszczkowego serum z rokitnikiem.


Maseczka już na wstępie ma u mnie plus za to, że saszetka jest podzielona na dwie części. Przy maseczkach których pojemność zaczyna się od 10 ml w górę to rewelacyjne rozwiązanie z kilku powodów. Głównie dlatego, że nie zawsze mam chęć nakładać maskę na szyję i dekolt, a taka większa pojemność na samą twarz to dla mnie za dużo. 

Maseczka ma lekko kremowo-żółty odcień, a jej konsystencja jest dość treściwa.. chociaż nieco lżejsza niż to było w przypadku masek Lavera. Rozprowadza się bez problemu, pachnie delikatnie słodko i jest bardzo komfortowa na skórze. Z czasem skóra zaczyna ją pić ale maska wcale nie zastyga.


Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Citrate, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Tocopherol, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Levulinic Acid, Sambucus Nigra Fruit Extract, Ribes Rubrum Fruit Extract, Betaine, Xanthan Gum, Sodium Anisate, Sodium Levulinate, Phytic Acid, Sodium Hyaluronate, Ubiquinone, Sodium Hydroxide, Parfum, Citral, Limonene, Linalool.

Ciekawsze składniki to:
  • Olej z nasion słonecznika, pełni funkcję odżywczą, natłuszczającą. Ma działanie przeciwzapalne, łagodzące i przeciwrodnikowe.
  • Masło shea czyli jedno z najbardziej bogatych w składniki odżywcze maseł. Ma wysokie działanie pielęgnacyjne, pozostawia skórę gładką i miękką, przyśpiesza gojenie ran, podrażnień, stanów zapalnych, nawilża i natłuszcza. Odpowiednie dla każdego rodzaju cery
  • Olej jojoba intensywnie pielęgnuje i koi wrażliwą skórę. Zawiera liczne mikroelementy i witaminy. Zatrzymuje wilgoć w skórze i działa regenerująco
  • Olej z owoców rokitnika, polecany w pielęgnacji cery dojrzałej, ze zmarszczkami i wymagającej regeneracji. Karotenoidy odpowiadają za właściwości regeneracyjne, przeciwzmarszczkowe oraz antyoksydacyjne oleju, a także poprawiają koloryt skóry i chronią przed promieniowaniem słonecznym. Flawonoidy wpływają korzystnie na drobne naczynia krwionośne. Kwas Omega-7 jest
  • Olej z pestek winogron, działa ściągająco, gojąco i poprawia napięcie skóry
  • Olej awokado, działa natłuszczająco, regenerująco, silnie odżywczo i ochronnie. Olej awokado zbliżony w budowie jest do lipidów skóry, dlatego jest wysoce tolerowany i polecany do skóry dojrzałej, suchej i wrażliwej
  • Witamina E, ma silne działanie antyoksywacyjne, ujędrnia, działa odżywczo i przeciwstarzeniowo na skórę, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych, poprawia ukrwienie skóry, chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.

Maseczka zdecydowanie ma właściwości kojące i delikatnie nawilżające.. i w zasadzie to tyle. Nie mam się do czego przyczepić choć miałam nadzieję na bardziej kojące właściwości. Zaczerwienienie które były wciąż są choć nieco złagodzone. Zabrakło mi tu również wygładzenia skóry o którym zapewnia producent. Jej używanie przebiegło na zasadzie "jest ok.. ale mogło być lepiej". Być może mniej wymagające cery będą z niej bardziej zadowolone, dlatego mimo wszystko wydaje mi się, że  warto ją sprawdzić. W mojej pamięci niestety się nie zapisała, a przy maseczkach Lavera wypada dość przeciętnie.

Znasz produkty Cosnature?
Coś szczególnie fajnie się u Ciebie sprawdziło?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger