maja 02, 2019

NOWOŚCI KWIETNIA 2019


Szaleństwa brak.. bo brak racjonalnych potrzeb, a tych nieracjonalnych standardowo gromadzi się z każdym miesiącem coraz więcej, aż przestałam ogarniać listę chciejstw. Co kupiłam w kwietniu? Nic.. dosłownie nic a nic.. ale to nie oznacza, że post składa się z kilku linijek tekstu dla zapchania dziury 😅 Jednak nie licz na to, że zdążysz wypić kawę. Hmm.. może w ulubieńcach Ci to wynagrodzę?


MAUDI NATURALS - TRUSKAWKOWY PEELING CUKROWY
Zgłosiła się pani Kamila z marka Maudi Naturals z propozycją przetestowania produktów. Zapasy wciąż mnie jeszcze przytłaczają ale peelingu o zapachu truskawek odmówić sobie nie mogłam! Tęsknię za cudownie ciepłym (ale nie gorącym) słoneczkiem i pysznie soczystymi truskawkami bez chemii. Już lada dzień dokończę ukochany peeling z Willow Organics i w ruch idą truskawki od Maudi.. poza kolejnością! To akurat wina tego, że odkręciłam wieczko. Totalny ślinotok, żołądek wariuje, aż mam chęć odprawiać czary nad truskawkami w ogródku rodziców aby szybciej rosły inaczej zeżrę ten peeling i łyżka nie będzie mi do tego potrzebna. W skrócie: zapowiada się fajnie i trzymam kciuki aby pod prysznicem było równie soczyście.

Link do sklepu: Maudi Naturals


FROM A FRIEND - OLEJ Z PESTEK MALIN (PODWÓJNY)
Markę From a Friend już delikatnie poznałam, a w zapasach czekają na mnie prawdziwe perełki.. już niebawem! Za to Anię darzę ogromnym zaufaniem jeśli chodzi o wiedzę jak i jej wybory. Każdy ze składników wydaje się być niezwykle przemyślany, a dowód na to są wyjątkowe "podwójne" oleje. To nie jest już zwykły olej i w zasadzie trudno tu mówić o półpodukcie. W podwójnym oleju znajduje się zimnotłoczony olej z pestek malin wzbogacony ekstraktem z malin oraz witaminą E!

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą From a Friend. Jakiś czas temu ukochałam sobie peeling do twarzy Śliwka & Owies, a ostatnio Monia z bloga mama z różową torebką zasiała we mnie ziarenko chciekstwa na krem do twarzy z.. pietruszką.


DOUCES ANGEVINES - PRÓBKI PERFUM ANIMA ORAZ iO
Kolejny sklep za którym stoi wartościowa osoba. Mowa o sklepie Fler Organic i pani Joannie. Oczywiście kupiłam coś więcej niż załączone na obrazku próbki 😅 ale nie mogę powiedzieć co i dla kogo. Za to po produkty Douces Angevines możesz sięgać w ślepo. Jestem przekonana, że każdy produkt cię zauroczy. Takie wrażenie zrobiły na mnie m.in perfumy. Już mam obiecany zakup (ha ha! mąż się wkopał!) wystarczy, że zużyję dwa flakony perfum, które mam. Jeden zużyty, drugi już niedługo.. oj zacieram łapki! tylko wciąż nie wiem, które.. 

Link do sklepu: Fler Organic


DOUCES ANGEVINES - PRÓBKI
Gdyby jednak naszła Cię chęć na poznanie produktów ale nie wiesz na co się zdecydować, to w ofercie sklepu Fler Organic znajdziesz możliwość zakupu zestawu próbek. Zestawy są różne i z łatwością znajdziesz coś dla siebie. Za to same próbki są niesamowicie wydajne. Wystarczą nie tylko na kilka użyć ale spokojnie można je zabrać ze sobą na wyjazd. 
 

Ostatnia paczuszka przyszła do mnie prosto od Anuli, czyli znanej szerzej z bloga Co kręci Anulę. Paczka pełna radości słońca i słodyczy.. chociaż nie wszystkie słodycze przetrwały..


SPIŻARNIA ANULI - DŻEM DYNIOWY Z POMARANCZĄ, IMBIREM I TYMIANKIEM
Dżemik o którym pisałam niejednokrotnie, bo jest absolutnie genialny! Dynia cudownie komponuje się z soczystą pomarańczą, ostrym imbirem i aromatycznym tymiankiem. Jeden z najlepszych dżemików jakie jadłam.. i próbowałam robić.. z przepisu Anuli.

Przepis na Anulowy dżem znajdziesz tutaj: Anulowy dżem dyniowy


PILNIK BANAN
Pilinków nigdy za wiele.. tak sobie myślałam i kupiłam na aliexpress zapas na kilka lat. Problem w tym, że są okrutnie twarde i ostre. Jedno przeciągnięcie i nie mam palca 😂 Nie lubię takich pilników.. a ten słodziak ma łagodną dla płytki ziarnistość i letni wzór. Z przyjemnością będę używać.


ALKEMIE - DREAM OF BEAUTY
Marka Alkemie totalnie zauroczyła mnie swoją maseczką Glow Up!, której jestem ogromną fanką i z wielką przyjemnością będę do niej wracać. Skoro ziarenko uwielbienia już zostało zasiane to kolejne produkty marki wcale nie są mi obojętne. Każda próbka cieszy me oczy, a za chwilę będzie cieszyć również skórę!


COULEUR CARAMEL - ŻEL DO CIAŁA ROZŚWIETLAJĄCY Z DROBINKAMI ZŁOTA
Maseł i balsamów do ciała mam od groma.. ale w okresie letnim uwielbiam błyskotki! Mam już kilka na oku ale ta nowość od Courel Caramel totalnie zbiła mnie z tropu. Wygląda mega.. niczym rozświetlacz!


Żel ma bardzo fajną konsystencję i pięknie rozprowadza się po skórze. Efekt rozświetlenia można z łatwością stopniować. Wpisuję na listę chciejstw!

Dziękuję Anulka 😍


Upss.. chyba przydałoby się odświeżyć mani 😅


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger