maja 21, 2017

ROZDANIE Z LIQPHARM


Największą przyjemnością z organizowanych na blogu rozdań jest to, że mogę się z Tobą podzielić produktami, które naprawdę bardzo lubię i świetnie się u mnie sprawdzają.  Tak jest właśnie w przypadku marki LiqPharm. Na chwilę obecną miałam przyjemność stosować serum z witaminą C w wersji bogatej oraz serum z witaminą E. Tu odsyłam się do poszczególnych postów:


Oba produkty bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły i z całą pewnością będę do nich wracać. Dodatkowo w planach mam sprawdzenie drugiego serum z witaminą C w wersji bogatej. W ciemno ufam marce i wiem, że mnie nie zawiedzie. Więc jeśli nie miałaś jeszcze okazji na sprawdzenie żadnego produktu albo masz ochotę na inną wersję to serdecznie zapraszam do udziału.

Ze swojej strony mogę polecić chwilowo dwa z czterech produktów, ale w rozdaniu nie robię ograniczeń jeśli masz ochotę na coś innego. Marka LiqPharm na rynek wypuściła cztery produkty + jedna premiera jest już w drodze. Do wyboru masz poszczególne produkty:

LIQPHARM - LIQ CC SERUM LIGHT Z 15% WITAMINĄ C, czyli serum rozjaśniające w wersji lekkiej


LIQPHARM - LIQ Ce SERUM NIGHT Z 15% WITAMINĄ E, maska renerująco-odżywcza na noc

LIQPHARM - LIQ CG SERUM NIGHT GLYCOLIC PEEL, serum wygładzające na noc - peeling

Każdy z wymienionych produktów jest podlinkowany i odsyła bezpośrednio na stronę producenta. Tam dowiesz się wszystkiego o poszczególnych produktach.

Aby wziąć udział w rozdaniu obowiązkowo należy wypełnić poniższą ankietę, a w niej odpowiedzieć na pytanie: 
"Jednym z moich ulubionych produktów pielęgnacyjnych jest:..." 
Może to być tylko jeden konkretny produkt, który aktualnie używasz.



Regulamin:
1. Jestem wyłączną organizatorką rozdania i fundatorką nagrody (ja, autorka bloga)
2. Musisz mieć ukończone 18 lat
3. Rozdanie trwa od 21.05.2017 do 15.06.2017
4. Zwycięzca zostanie wyłoniony w ciągu 5 dni od zakończenia rozdania
5. O wyniku rozdania poinformuję na blogu w nowym poście oraz poprzez e-mail
6. Na przesłanie danych do wysyłki czekam 4 dni
7. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29.07.1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. u. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
8. Zgadzam się na wysyłkę za granicę o ile zgodzisz się na pokrycie kosztów wysyłki
9. Produkt jest świeży i nigdy nie był otwierany
10. Zgłaszając się do rozdania automatycznie akceptujesz regulamin

Życzę powodzenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger