marca 16, 2021

KRÓLOWA RÓŻA DAMASCEŃSKA HERBU ECOSPA

Pomimo ogromne go zróżnicowania w wyborze przeróżnych hydrolatów.. u mnie niemal nic się nie zmienia. Wciąż moją bazą i podstawą hydrolatów jest róża damasceńska. To od niej zaczęła się moja miłość do hydrolatów i pomimo początkowej niechęci do aromatu róży udało mi się przełamać barierę. Wciąż jest to mój ulubieniec zarówno w działaniu, dostępności jak i cenie. Oczywiście z każdym kolejnym opakowaniem zaczynam wychwytywać różnice jakościowe w zależności od producentów i zaczęłam dzielić hydrolaty na te lepszej jakości od nieco mniej efektywnych w działaniu.

Z każdym kolejnym hydrolatem z róży damasceńciej coraz trudniej znaleźć mi słowa, które w pełni oddadzą zalety tego konkretnego hydrolatu.. o ile w składzie mamy czysty hydrolat, czyli producent nie wciska nam kitu, że z przodu hydrolat, a z tyłu (w składzie) już nie koniecznie. 
 
To na szczęście nie dotyczy hydrolatu z ECO SPA

Od producenta:
Hydrolat rożany przeznaczony do cery dojrzalej, suchej, wrażliwej, zmęczonej, normalnej i naczynkowej. Działa tonizująco, silnie nawilżająco, ujędrniająco, wygładzająco, uspokajająco i kojąco. 100% naturalny produkt bez konserwantów i alkoholu. Posiada certyfikat ekologiczny ECOCERT.
 
Sposób użycia: w postaci czystej - jako tonik, mgiełka do twarzy, ciała i włosów; jako dodatek do kremów, żeli, szamponów, serum, toników, maseczek, balsamów.

Skład (INCI): Rosa Damascena Flower Water 

ECOSPA to przede wszystkim firma, która umożliwia nam tworzenie od podstaw naturalnych kosmetyków w bardzo fajnej cenie. To źródło wszelakich półproduktów od hydrolatów, po oleje, masła i inne surowce kosmetyczne. Znajdziesz tam również gotowe zestawy do wykonania w domu! Asortyment nieustannie się rozrasta i zaskakuje kolejnymi nowinkami jak: glinka fioletowa, niebieska, pomarańczowa czy cala rzesza nowych hydrolatów owocowych jak: jabłkowy, z opuncji figowej, z żurawiny czy bananowy!

Ale wróćmy do naszego "staruszka". 

Jeden z najstarszych surowców w bazie ECOSPA. Jest w 100% naturalnym hydrolatem certyfikowanym przez ECOCERT. Zapakowanym w szklane opakowanie o pojemności 100ml z atomizerem.

Hydrolat różany ukochałam sobie szczególnie za jego wszechstronność. Nadaje się zarówno do cer tłustych, mieszanych i trądzikowych jak i dojrzałych wrażliwych, skłonnych do podrażnień, naczynkowych i suchych. Czyli niezależnie od tego jak bardzo humorzasta jest moja cera ani jak dużo słodyczy pochłonęła (wysyp murowany) to hydrolat ten jest zawsze bezpiecznym wyborem. Bez problemu można go używać również w pielęgnacji ciała jak i włosów.

W przypadku hydrolatu z ECOSPA uwagę moją przykuwa zapach, który wydaje się być intensywniejszy niż wszystkie znane mi do tej pory hydrolaty na bazie róży damasceńskiej. Nie jest to dobra informacja dla tych co z zapachem róż się nie lubią.. ale ja przez lata miłości do tego kwiatu w wersji kosmetycznej zdążyłam się przyzwyczaić i zakochać.

Zapach hydrolatu działa na mnie uspokajająco i relaksująco. Do tego pięknie koi moją skórę. Sprawia, że szybciej się regeneruje, łagodzi podrażnienia, zdrowo napina i nawilża.

Hydrolat często towarzyszył mi przy łóżku czy oglądając film lubię dodatkowo zrosić nim skórę dzięki czemu rano wydaje się bardziej zregenerowana i zrównoważona.  
 

Do hydrolatu z róży od ECOSPA bardzo chętnie będę wracać. Polubiłam go za wygodę użytkowania, szklane opakowanie z dobrym atomizerem.. jednak to wnętrze produktu sprawiło, że różane hydrolaty pokochałam jeszcze bardziej.

Masz swój ulubiony hydrolat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger