października 02, 2019

NOWOŚCI WRZEŚNIA 2019


Uuu... jak ja się we wrześniu elegancko spłukałam 😅 Fundamenty chałupy są, wyjazd wakacyjny zaliczony.. skarbonki rozbite! 😂 Na wyjazd oczywiście było trzeba kupić kosmetyczne "to i owo", chociaż to wciąż nie jest to samo co kiedyś. Nowości niewiele ale.. jak już stawiać to na jakość, a nie ilość.

W głowie przetwarzam wszelkie kosmetyczne wydatki.. i w głowie świec i mi tylko jedno: stacjonarne.. tak.. STACJONARNE zakupy w Iwos! Jadąc w Tatry przez Rzeszów zahaczyłam o sklepik Iwos. Głównie za sprawą prezentu dla Aneczki, którą miałam w planie odwiedzić.. po raz pierwszy, chociaż rozmawiamy ze sobą niemal codziennie od.. dwóch lat? Nasze spotkanie to zdecydowanie wydarzenie roku, chociaż stanowczo za krótkie. Do rzeczy..


LAVERA - SZAMPON ODŻYWCZO-REGENERUJĄCY 2W1
Szampony Lavera lubię.. nic dodać nic ująć. Dobrze oczyszczają, ładnie się pinią, a najważniejsze, że moja skóra głowy nie marudzi. Brakuje mi tu jednak czegoś co wyniosłoby je na wyższy poziom.. ale i tak na tle innych wypadają bardzo dobrze dlatego chętnie do nich wracam. Widzę jednak pomiędzy poszczególnymi wersjami różnice. Na chwilę obecną nie mam jeszcze faworyta ale już po pierwszych użyciach wiem, że wersja z migdałem i makadamia nim nie zostanie. Coś mi to nie gra.. 



MIODOWA MYDLARNIA - ŚWIECZKA ZAPACHOWA FREZJA Z GRUSZKĄ
Kupiona z myślą o wyjeździe.. i ani razu nie została zapalona 😅 O czym ja myślałam?.. że po 9 godzinach brykania po górach będę miała siły na coś więcej niż kąpiel i jedzenie? 🤣 otóż czasu nie było, chociaż świeczka stała na wierzchu. Na szczęście to nic straconego. Sezon na wieczorne palenie świec można uznać za otwarty! Wybór padł na frezję z gruszką. Na sucho pierwsze skrzypce grają frezje, a pod nimi ukrywa się soczysta, orzeźwiająca gruszką. Niezwykle ciekawe połączenie 😍 Jednak fakt jest taki, że w planach miałam słynną"trawę po deszczu".. i cieszę się, że tej wersji w ciemno nie zamówiłam, bo to totalnie nie mój klimat zapachowy.


Zakupy w sklepie Yasumi to totalny spontan podyktowany jednym produktem. Mowa o maseczce, której bazą materiałową jest bioceluloza. Maska zachwyciła mnie już na początku, a później było tylko lepiej..


YASUMI - MASECZKA NA BIOCELULOZIE HYDRO GREEN CAVIAR
Trudno porównać zwykłe maski jednorazowe z tymi na biocelulozie. Różnica jest ogromna ale nie tylko w samym materiale. Aby upewnić się, że przy pierwszym spotkaniu nic mi się nie pomyliło zaopatrzyłam się w niewielki zapas czterech sztuk. Jedna maseczka kosztuje około 18 zł.. a znając moją niechęć do wydawania pieniędzy na jednorazowe maski, to fakt, że z własnej nieprzymuszonej woli kupiłam kilka jest dość zdumiewający.. co więcej.. nie żałuję!



YASUMI - MASKA BIOCELULOZOWA OCZYSZCZAJĄCA
Wersja oczyszczająca na biocelulozie bardziej mnie martwi niż cieszy ale ciekawość bierze górę. Mam nadzieję, że nie okaże się agresywna dla mojej skóry, a z drugiej strony liczę, że w chwili potrzeby poradzi sobie na tyle, że efekt będzie w jakimś stopniu zauważalny. Mimo wszystko moja podświadomość twierdzi, że tego typu maseczki mają sens jedynie w wersji nawilżającej i odżywczej. 

Kupisz w sklepie Yasumi: Maska biocelulozowa oczyszczająca


YASUMI - MASKA BIOCELULOZOWA Z KOMÓRKAMI MACIERZYSTYMI
Komórki macierzyste.. z miejsca kojarzą się z zacnym przedziałem wiekowym ale metryka nie ma tu jednak wielkiego znaczenia. O wiele ważniejsze jest to jak bardzo bogatą mimikę twarzy mamy.. a ja mam baaardzo bogatą. Z powodzeniem mogłabym zostać aktorką i zawstydzić nie jedną "gwiazdeczkę" 😂 Swoją drogą jeśli przesłuchania polegałyby na przedstawieniu jak największej ilości emotikon własną mimiką twarzy 😍 😕 😝 😵 😎 to połowa aktorów byłaby bezrobotna. 



Jaram się! Na poznanie produktów My Magic Essence miałam ochotę już od dawna! Zbiory zapasów nie pozwalały mi na pierwsze spotkanie.. nawet gdy pojawiła się promocja, a do oczu napływały łzy. NIE! Brałam się w garść.. cele są ważniejsze, a na My Magic Essence przyjdzie pora.. i przyszła.


MY MAGIC ESSENCE - TAKE IT OFF OLEJOWO ŻELOWY ELIKSIR DO MYCIA TWARZY
Olejowo żelowy eliksir.. te słowa kuszą mnie z osobna ale złączone w jednym wyrażeniu z miejsca podbiły moje serce. Konsystencja jest niezwykła, kolor czaruje i wprawia w dobry nastrój, a zapach idealnie wpisuje się w te od których ciężko oderwać nos. To maleństwo kusi mnie wszystkim i bardzo cieszę się, że.. będę mogła się nim podzielić z Tobą! Tak! Jeden eliksir jest dla mnie, a drugi już czeka na ogłoszenie rozdanie.. szykuję mu równie piękne towarzystwo 💗

Kupisz w sklepie My Magic Essence: Take It Off - eliksir do mycia twarzy


MY MAGIC ESSENCE - VITAMIN BOMB
Witaminowa Bomba to zdecydowanie trafne określenie dla tego produktu. W składzie witamina A, C oraz E zatopione w olejach o lekkiej konsystencji. Odpowiednia dla każdego i na każdą porę roku. To jeden z flagowych produktów My Magic Essence więc tym bardziej trudno przejść obojętnie wobec wszechstronnego zachwytu użytkowniczek.

Kupisz w sklepie My Magic Essence: Vitamin Bomb - olejek witaminowy


MY MAGIC ESSENCE - HYDRATION BASE
Baza nawilżająca.. w obecnych czasach może brzmieć dość przeciętnie. Niemal na wyciągnięcie ręki mamy szereg półproduktów czy gotowców, które mają spełniać zadanie nawilżenia. Co takiego niezwykłego w Hydration Base od My Magic Essence? Oczywiście skład! Mamy tu trze typy kwasu hialuronowego, panthenol, aloes, składniki aktywne i antyoksydanty takie jak zielona herbata, ginko biloba czy prowitaminę B5, a wszystko w towarzystwie cytrusów. Uuu.. aż przeszła mnie gęsia skórka z tej ekscytacji.

Kupisz w sklepie My Magic Essence: Hydration Base - baza nawilżająca


DMP WOOD - DESKOWY ZAWRÓT GŁOWY
DMP, czyli Deski, Mydło i Powidło. To moje małe szaleństwo wakacyjne.. i prędzej oddałabym męża niż jakąkolwiek deskę! Kocham drewno i jeszcze bardziej naszych polskich rzemieślników. To ludzie z pasją i niezwykłym talentem, który nigdy nie powinien zostać stłamszony przez ilość i wysokość podatków, a niestety jest to bardzo częste.
Dlatego.. tu po prawej stronie na stałe zagości rubryka z naszymi rzemieślnikami.. a listę otwiera DMP Wood! Jeśli tak jak ja kochasz drewno to tam znajdziesz mnóstwo inspiracji: deski, miski, lampy, stoliki.. a nawet ściany w drewnie czy piękne kominki! Nie tylko piękne ale również z własną historią użytkowe przedmioty, które cieszą oczy i serce, a do tego sprawdzą się jako prezent. W moim przypadku.. prezent ode mnie dla mnie 😍

Zapraszam do obserwowania DMP Wood na ich Facebooku oraz Instagramie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger