września 10, 2018

BUŁGARSKA KRÓLOWA ZAKLĘTA W RŮŽOVÁ VODA OD PURITY VISION


Hydrolaty różane to pierwsze hydrolaty po jakie sięgnęłam i wciąż sięgam. Chociaż za zapachem róży w kosmetykach nigdy wcześniej nie przepadałam.. zwyczajnie śmierdziały, to zapach hydrolatów z naturalną i nieprzekłamaną wonią róż sprawił, że je pokochałam. Hydrolaty różane lubię chyba niezależnie od marki. Jeszcze nie spotkałam się z takim, który byłby kiepski chociaż w tej kwestii warto zwracać uwagę na składy. Na rynku obecnie mamy sporo fajnych hydrolatów różanych oraz wód różanych. Woda różana to jednak nie to samo co hydrolat. Zdarza się, że po wodzie, glicerynie, PEGach, parabenach itd.. dopiero gdzieś na końcu producent kapnie jakąś wodę kwiatową.. Nie! To nie jest to samo.. i coś takiego nie powinno nosić nazwy woda różana, ani tym bardziej hydrolat.


Růžová voda kupiła mnie.. nazwą 😂 niby nie po naszemu, ale wiadomo o co chodzi. Purity Vision to czeska marka, którą dorwałam w słowackim DM. Nie doszukiwałam się składu ani nie próbowałam rozszyfrować opisu, bo oznaczenie certyfikatu "zielonego listka eco" zupełnie wystarczyło mi aby uznać, że produkt jest dobrej jakości.

Od producenta:
Regenerująca i odżywcza pielęgnacja wszystkich rodzajów skóry w najczystszej postaci. Z pewnością docenisz różaną wodę z róży damasceńskiej z kilku powodów:
- ma świetne właściwości nawilżające, przeciwzapalne i dezynfekujące
- łagodzi objawy trądziku i oczyszcza skórę z brudu i łoju
- niesamowicie działa na okolice oczu, odmładzając i łagodząc zmęczenie
- jest tak delikatna, że wrażliwa skóra dziecka to doceni
- utrzymuje równowagę skóry
- łagodzi i chłodzi skórę spaloną słońcem
- mężczyźni lubią ją jako kojącą wodę po goleniu
To 100% czystej wody bez domieszek, dodatkowych substancji zapachowych i olejków, konserwantów i barwników. Ręcznie zbierane płatki róży damasceńskiej są przetwarzane w najnowocześniejszej technologii destylacji w dwie godziny po zebraniu.

Růžová voda jest tak czysta, że można ją dodać do kremów, naleśników, babeczek i ciast. Można ją również docenić w lodach, marcepanach lub biszkoptach. Daje wyjątkowy smak dodana do wina lub szampana.


Śliczna szklana butelka z atomizerem z pewnością znajdzie u mnie wtórne zastosowanie. Chociaż jest to szkło i z pozoru wydaje się masywne.. to wcale ciężkie nie jest. Wszytko byłoby pod tym względem perfekcyjne gdyby nie atomizer, który niestety mgiełki nie robi. To niestety często kwestia mikromilimetrów, które decydują o rozpylanej mgiełce. Komuś trafi się perfekcyjna mgiełka, a komuś ostry strumień prosto w oko. U mnie tragedii nie ma ale mgiełką nazwać tego nie mogę. Szkoda.

Różova voda kosztuje 189 Czeskich koron czyli około 30 zł. W Polsce raczej mało dostępna ( znalazłam jedynie w sklepie iPerfumy.pl) ale z tego co obserwuję okazyjne zakupy w sieciach sklepów DM robi całkiem spora rzesza osób 😉


Růžová voda woda początkowo służyła mi wyłącznie jako produkt do odświeżenia ale bardzo szybko stała się produktem po który zaczęłam sięgać podświadomie. Naturalny, odświeżający i otulający zapach róż stał się nutą, której w ciągu dnia nie mogło zabraknąć. W dodatku im systematyczniej zaczęłam sięgać po růžová voda tym bardziej moja skóra stawała się ukojona i nawilżona. W końcu stała się produktem, który zastąpił tonik. Hydrolat służył mi nieustannie podczas porannej i wieczornej pielęgnacji, a także jako baza maseczkowa w weekendowe spa. Skóra nie grymasiła i nie odczuwała potrzeby wprowadzenia zmian.



Skład (INCI): Rosa Damascena Mill Flower Extract.

Rosa Damascena Mill Flower Extract (ekstrakt z kwiatów róży damasceńskiej) -  substancja stosowana w preparatach (toniki, maseczki, sera, kremy, mgiełki do włosow) do pielęgnacji dla wszystkich rodzajów cer, a szczególnie dla cery suchej, naczynkowej, dojrzałej, wiotkiej, podrażnionej a także tłustej i trądzikowej. Substancja działa na skórę gojąco, łagodząco, nawilżająco i antyseptycznie, polecany jest przy drobnych ranach i poparzeniach oraz w formie okładów na podrażnione i zmęczone powieki. Wykazuje właściwości przeciwzapalne, antyoksydacyjne, przeciwzmarszczkowe, reguluje krążenie i wzmacnia naczynka

Ciekawe jest to, że producent zapewnia o najwyższej jakości swojego produktu.. i to na tyle, że poleca go również jako dodatek do dań! Głównie deserów oraz napoi w tym również alkoholowych. Nigdy nie zdarzyło mi się do lampki wina dodać kosmetyku z łazienki i w tym momencie żałuję, że tak późno o tym przeczytałam, bo růžová voda jeszcze w sierpniu sięgnęła dna.


Nie mam wątpliwości co do działania hydrolatu. Dzięki niemu moja skóra okres nadmiernego wydzielania łoju w strefie T przetrwała z godnością. Růžová voda pięknie koiła, łagodziła, działała nawilżająco i antyseptycznie. W jej towarzystwie skóra wyglądała i czuła się zwyczajnie lepiej. Do tego zapach, który koił zmysły i odprężał.

Jeżeli wybierasz się do DM to serdecznie polecam! Ja z pewnością przy okazji zaopatrzę się w zapas.. choćby miał to być jedyny produkt jaki kupię.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger