kwietnia 13, 2020

NOWOŚCI MARCA 2020


Marzec minął mi bez większych zakupów.. w zasadzie bez zakupów kosmetycznych. Kilka razy byłam blisko kliknięcia "kup teraz" ale ani razu nie był to bardzo pilny zakup.. w kwietniu się to zmieniło 😅 ale o tym w maju. Za to marcowe nowości to tak naprawdę tylko i wyłącznie efekt spotkania z blogerkami. Sprytne organizatorki zaprosiły nas na kawę.. z ciastkiem i nie miało być żadnych paczek.. otóż były.  czy do
Na relację ze spotkania zapraszam do Klaudii z bloga czarnulkaablog i do Iwonki z bloga Eteryczny świat


CZARSZKA - ULTRADELIKATNY BALSAM DO MYCIA TWARZY
Kolejne pojawiające się produkty od Pauliny ciekawią mnie nieustannie.. ale nie aż tak aby pilnować dostaw aby móc się załapać na produkt. Tak miałam jedynie przy pierwszym podejściu, kiedy Paulina wypuszczała swoje balsamy. Udało mi się dorwać wersję aksamitną z której byłam niesamowicie zadowolona.. ale to było w 2017 roku! Przez ten czasz przeszło przez moją łazienkę kilka bardzo fajnych produktów i zastanawiam się czy "czarszkowe" balsamy nadążą nad rosnącymi wymaganiami. Na spotkaniu trafiła w moje ręce wersja "ultradelikatna".. ciekawe czy moje wspomnienia się odrodzą.
O wersji aksamitnej pisałam dawno temu w poście: Czarszka - Aksamitny balsam do twarzy


GREAT STORY - BIELENDA - ZESTAW MASECZEK PEEL-OFF
He he.. muszę podejrzeć u dziewczyn wrażenia po tych maseczkach, bo wiem, że u większości już dawno poszły w ruch. Wszystkie są w wersji peel-off i mam ogromną nadzieję, że zdejmuje się je za jednym podejściem.. byłoby super.  Na opakowaniach doczytałam, ze są to wersje z formułą metaliczną więc ich wygląd powinien zwracać uwagę domowników bardziej niż zwykłe maseczki. Do wybory mamy trzy opcje: niebieską o działaniu nawilżającym i wygładzającym, czerwoną o działaniu regenerującym i kojącym oraz zieloną o działaniu detoksykującym i oczyszczającym.


POLKA - ZESTAW KOSMETYKÓW
Marka "Polka" zupełnie nie była mi znana, chociaż dziewczyny podczas spotkania wyraźnie dały odczuć, że była na ich liście chciejstw. Do każdej z nas trafiła ogromna paczka kosmetyków pielęgnacyjnych! M.in. woda micelarna "Miedź i wody termalne" oraz żel do mycia twarzy "Owies".


Zestaw do pielęgnacji ciała, czyli dwie ogromne butle z płynem do mycia i kąpieli "Woda siarczanowa" oraz balsam do ciała "Owies".


oraz dwa kremy: krem do twarzy "Miedź i woda termalna", czyli krem o działaniu ujędrniającym i wzmacnia do każdy typu cery oraz krem do twarzy "Bursztyn" o działaniu wygładzającym i energetyzującym.


LAQ -ZESTAW KOSMETYKÓW
Dopiero co do mojej  łazienki z zapasów trafił żel marki LaQ w wersji melonowej, a tu kolejny! Wersja z ekstraktem z piwonii bardzo mnie cieszy, gdyż to moje ulubione kwiaty. Do tego peeling perfumowany na bazie cukru oraz mydło dla.. facetów.


FULL MELLOW - OLEJEK DO CIAŁA I KULA DO KĄPIELI
Podczas grudniowego spotkania marka Full Mellow niesamowicie mnie zaskoczyła produktem do kąpieli w formie musu. Genialnie się go używało! Tym razem trafił do nas olejek do ciała w mini wersji z zatopionym pąkiem róży oraz tradycyjnie kula do kąpieli.


NKD SKN - SAMOOPALACZ W PIANCE
Marka NKD SKN przy poprzednim spotkaniu blogerskim obdarowała nas samoopalaczem w kremie, a teraz w formie pianki. Zazwyczaj w okresie zimowym lubię swoją bladziutką skórę dlatego testy przekładałam na wiosnę.. ale z dwoma produktami sobie nie poradzę. Kremowa wersja poszła do koleżanki, a pianka została ze mną. Obecnie jest już w użyciu.. u mnie i u koleżanki.


ANWEN - SLEEPING BEAUTY MASKA DO WŁOSÓW
Z bólem serca przyznaję, że odżywki Anwen zupełnie się u mnie nie sprawdzały. Chociaż bardziej pasowałoby napisać, że niszczyły moje włosy. Za to z maskami miałam lepsze doświadczenia i liczę na to, że nocna maska wraz z turbanem sprawdzą się u mnie o wiele lepiej. Rozważam jedynie czy ogarnę temat na tyle aby faktycznie z maską położyć się spać.. jeśli już to w grę wchodzi tylko weekend.


NAILS COMPANY - LUSTERKO I OLIWKA DO PAZNOKCI
To składane lusterko skradło nam serca. Wygląda ładnie.. wręcz Instafriendly 😂 Przy okazji właśnie sobie uświadomiłam, że zapomniałam je wykorzystać podczas robienia zdjęć.. świetnie! Cóż.. odwlecze się to trochę w czasie. Do lusterka dołączona była oliwka do paznokci z linii Mia.


AA - ZESTAW KOSMETYKÓW DO MAKIJAŻU
Kiedyś marka nie zwracała mojej uwagi na żadnym poziomie, a od jakiegoś czasu słyszę wiele dobrych słów o różnych produktach. Do tego paczka od marki jest naprawdę fajnie skomponowana i ciekawa. mamy tu: bazę pod makijaż w wersji Hydro Comfort, oraz mgiełkę nawilżająca również z serii Hydro Comfort. Podkład Ideal Match w bardzo fajnym odcieniu 203 Vanilla oraz puder sypki Dust Matt Loose Powder do którego próbuje mnie przekonać Monika z bloga mama z różową torebką (Monia zna moją niechęć do sypkich pudrów). Róż w odcieniu, który sama bym wybrała.. jedynie odstraszają drobinki brokatu. na koniec produkt, którego nigdy za wiele czyli tusz do rzęs z serii Noir.


CATRICE -  ZESTAW KOSMETYKÓW DO MAKIJAŻU
Marka Catrice zdecydowanie należała do moich ulubionych marek drogeryjnych.. obecnie niezwykle rzadko chodzę do drogerii po kolorówkę, gdyż staram się skupić na bardziej naturalnej wersji makijażu. Przyznaję jednak, że o wiele łatwiej odnaleźć fajne produkty w pielęgnacji niż w makijażu dlatego zdarza mi się testować drogeryjne produkty ale tylko w zakresie, który mnie naprawdę zaciekawi. Tu, wśród ciekawostek trafił do mnie podkład HD Liquid Coverage..z pipetą. Z racji tego, że w lutym zużyałam jeden podkład, a w marcu.. aż dwa (!) to Catrice trafił już do użytku. Jeśli chodzi o pozostałe produkty, to z korektorem już miałam styczność i zupełnie nie pamiętam jak się u mnie sprawdził. Do tego produkt bez linii deficytu czyli tusz do rzęs oraz kredka do brwi (niestety kolor jest dla mnie za ciemny). Na koniec paleta cieni The Fresh Nude w wyjątkowo ładnej, neutralnej kolorystyce, czyli takiej która mnie przyciąga z uwagi na swoją użytkowość w codziennych makijażu.


ESSENCE -  ZESTAW KOSMETYKÓW DO MAKIJAŻU
Marka Essence.. czy tylko ja markę odbieram jako młodszą siostrę Catrice? Zupełnie nie mniejszy zestaw produktów od poprzednich, a w nim: zestaw do konturowania Contouring Duo Palette w bardzo ładnej kolorystyce i matowym wykończeniu. Do tego kredka do brwi, czarny eyeliner, korektor Camouflage Age, maskara I needa Migacle oraz błyszczyk shie shine. Błyszczyk jakiś czas temu do mnie trafił w identycznym odcieniu.. a może ten sam? Muszę sprawdzić. Za to ciekawostką są dla mnie krople przyśpieszające wysychanie lakieru.. kiedyś był to faktycznie problem ale w dobie hybryd stracił na znaczeniu. Do kropel w duecie klasyczny czerwony lakier do paznokci.


MELKIOR -  ZESTAW KOSMETYKÓW DO MAKIJAŻU
O marce Melkior dawno nie słyszałam, a kiedyś bardzo ciekawiłam się ich asortymentem. Trafił do mnie zestaw składający się z tuszu do rzęs Scandalash! oraz całkiem fajnie dobrany zestaw konturówki i płynnej pomadki o matowym wykończeniu I love Matte Stain. Do tego ogromnej pojemności lakier do paznokci w kolorze nude.


FRANCUSKIE PERFUMY - PERFUMY NR 533
Marka posiada własne perfumy ale również komponuje na podstawie już istniejących. W przypadku perfum z numerem 533 mamy odpowiednik perfum Versace Bright Crystal. To zapach kwiatowo-owocowy. Mnie urzeka w nim połączenie magnolii z piwonią ale czy te aromaty będą wyczówalne na skórze?


SENSATION - PERFUMY S!
Marka Sensation podobnie jak poprzedniczka również posiada własne kompozycje zapachowe, a co więcej można skomponować własny zapach. W przypadku perfum S!, nazwa sama wskazuje na odpowiednik perfum Giorgio Armani Si. Przyznaje, że ten zapach zupełnie mi umknął.. chyba w pewnej chwili niemal każda kobieta była min oblana dlatego sama nigdy nie skusiłam się na jego zakup. Być może obecnie się z nim polubię?


BISPOL - ŚWIECA VALENTINE LOVE ORAZ TEALIGHTY GREEN TEA
Niedawno trafiła do mnie pełnowymiarowa świeca o zapachu Green Tea. Na chwilę obecną dorobiła się jedynie zdjęć, a tealighty zapewne trafią do kogoś w prezencie. Za to świeca Valentine Love zaskoczyła mnie przyjemnym zapachem.. o dziwo nie jest przesłodzony czego można było się spodziewać do walentynkowej linii.

Tego jest naprawdę za dużo 😅 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger