czerwca 21, 2020

PRZENIEŚ SIĘ NA EGZOTYCZNĄ WYSPĘ Z NATURALNYM WOSKIEM EXOTIC SUMMER OD EZTI CANDLES


Marka EZTI zachwyciła mnie przepięknymi świecami. Wygląd świec czy dyfuzorów jest dopracowany w najmniejszym szczególe, a to wpływa na postrzeganie samej marki. Tu nie ma wątpliwości, świece EZTI to luksus w czystej postaci. Jednak dla mnie wygląd to 40% sukcesu. Dla samego "łapania kurzu" świecy nie kupię. Chociaż nie wiem jak bardzo pięknie by się prezentowały to jest to produkt, który ma się przysłużyć tworzeniu aury i wspomnień w moim domu. Dlatego, to właśnie zapach jest moim priorytetem w wyborze świec.


Kiedy trafiłam na promocję wosków EZTI w wysokości 40% oszalałam. W pierwszym podejściu do koszyka trafił niemal cały asortyment. Na szczęście przegląd zapasów świec i wosków skutecznie zahamował moje zapędy. Ostatecznie wybrałam zaledwie dwa woski, a jednym z nich był tytułowy Exotic Summer

Od producenta:
Wosk zapachowy Exotic Summer łączy w sobie zapach świeżo wyciśniętych cytryn, pomarańczy i mieszanki owoców tropikalnych, orzeźwiający zapach soczystego ananasa z bardzo delikatnym akcentem kokosa.

Idealna pozycja dla odważnych marzycieli, którzy uwielbiają podróżować i nie boją się szalonych przygód!

Radość, wolność i orzeźwienie - tak w kilku słowach można opisać zapach Exotic Summer by Ezti. Przygotuj się na niesamowite doznania! Poczuj pod stopami gorący piasek, zanurz się w lazurowym morzu i wypij pysznego, owocowego drinka z palemką!

Nuty głowy: limonka, pomarańcza, papaja , ananas
Nuty serca: liczi
Nuty bazy: kokos, migdał


Po opisie spodziewałam się uderzenia owocowego koktajlu. Takiego, który jednocześnie będzie skręcać mój nos od słodyczy ananasa, a z drugiej wyrówna poziom świeżością cytrusów.. ale tak nie jest. Zapach zaskakuje kremową nutą. Na myśl przywołuje ogromny kremowy i gładki w swojej teksturze biały koktajl bogato przyzdobiony tropikalnymi owocami. Nie trafisz tam na grudki owoców. Całość jest jedwabiście gładka, a smaki przenikają się. 

Po kilku łykach wyłapujesz bazowy smak kokosa z mlekiem migdałowym. Nie ma tu nic przesłodzonego, mdłego ani ciężkiego. To aromat, który cię nasyci i zrównoważy upalny dzień. Zazwyczaj staram się omijać szerokim łukiem potencjalnie słodkie zapachy w okresie letnim. Kiedy temperatura daje się we znaki to bliżej mi do mroźnych, świeżych zapachów. Jednak Exotic Summer stanowi tu wyjątek. Perfekcyjnie wpisze się w każdą porę roku.


Tabliczka "czekolady" to świetny sposób na wosk. Z łatwością można ułamać odpowiedni kawałek i przechowywać pozostałe. Wosk ma kremową konsystencję. Jeśli swoją przygodę z woskami zaczynałaś od powszechnie znanych Yankee to woski EZTI nie mają z nimi nic wspólnego. 

Wosk szybko się topi, ale aromat uwalniany jest równomiernie. Nie poczujesz uderzenia zapachu, gdzie po czasie przestajesz go czuć. Buszując w ciągu dnia po domu zauważyłam, że intensywność zapachu po pomieszczeniach rozeszła się niemal równomiernie. Wychodząc po kąpieli z łazienki do której aromat nie trafił z uwagi na zamknięte drzwi poczułam wyraźny zapach Exotic Summer. Jednocześnie w pomieszczeniu w którym wosk był palony wcale nie odczuwałam większej intensywności.


EZTI to przede wszystkim nasza rodzima marka ze Stalowej Woli. To unikalne kompozycje w pięknym wydaniu. Świece i woski wykonane są z wosku pszczelego lub wosku sojowego przy użyciu olejków eterycznych i kompozycji zapachowych.To gwarancja, że podczas palenia do otoczenia nie dostają się szkodliwe substancje, a to niezwykle ważne.

EZTI całkowicie mnie urzekło. Z przyjemnością śledzę rozwój marki i przeglądam, po który zapach sięgnąć następnym razem 😍


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger