lipca 06, 2019

NOWOŚCI CZERWCA 2019


Gdzie mi tydzień uciekł?! Tydzień? Miesiąc! Efekt jest taki, że w ciągu czerwca nie robiłam żadnych kosmetycznych zakupów. Dobrze, że chociaż moja lodówka pustami nie świeci i na takie zakupy jakimś cudem znajduję czas.. no dobra.. mąż obskakuje spożywczak 😂 Nie oznacza to jednak, że post jest typu.. zapchaj dziurę 😅 O nieee.. produkty są dwa.. i to jakie! Kochana Pati uratowała "Nowości czerwca" i tylko jednaj marcie poświęcony będzie post.. więc może zdradzę ciut więcej?


CHIC CHIQ - AAM FACE
Markę Chic Chiq wielbię za maseczki (wszystkie!), ale również samą Pati. Brak kompromisów z jeśli chodzi o dobór składników, ogrom pracy jaką musi włożyć w tworzenie odpowiedniej konsystencji oraz genialne zapachy bez sztucznych aromatów, ale za to cudownie wyraźne, jest godne podziwu. Dodatkowo Pati chętnie dzieli się swoją wiedzą dlatego serdecznie polecam zaobserwować profil Chic Chiq na Instagramie, Facebook, a także kanał na YouTube.

Od dosłownie kilku dni do Chic Chiq zawitały dwie nowości. Jeśli jesteś fanką peelingów jak ja to zaświecą Ci się oczka!


W pielęgnacji twarzy cenię sobie delikatne peelingi. Mocne zdzieraki odstawiłam do lamusa.. co nie znaczy, że nie oczekuję dobrego złuszczenia. Peeling Aam Face stworzony na bazie ryży i cukru kokosowego ma nie tylko orzeźwiać skórę ale także nawilżać, delikatnie oczyszczać i odżywiać..

Do peelingu już zdążyłam się dobrać w ramach sesji zdjęciowej i muszę przyznać, że czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Oczywiście miałam już styczność z peelingiem, który wymaga połączenia z wodą.. ale Aam Face jest zwyczajnie inny.. zaskakujący. 

Obecnie w użyciu mam dwa peelingi w pielęgnacji twarzy.. ale już niemal na wykończeniu.. a Aam Face przeskakuje kolejkę i trafia przy najbliższej okazji do użytku. Jestem szalenie ciekawa jak moja skóra zareaguje.. ewentualnie żołądek.. w końcu to "Aam.."

Link do produktu w sklepie Chic Chiq


CHIC CHIQ - AAM BODY
W przypadku pielęgnacji ciała uwielbiam mocne zdzieraki ale gdzieś pomiędzy nimi moja skóra potrzebuje odpoczynku. Czy Aam Body właśnie taki będzie? Autentycznie nie wiem! Wstępnie podejrzewam, że będzie klasyfikować się jako produkt o średniej mocy ale.. jestem niemal pewna, że będę mogła liczyć na dodatkową pielęgnację skóry.

Składy Aam Face i Aam Body są identyczne ale nie oznaczą to, że nic ich nie różni. Aam Body ma nieco większe ziarenka niż Aam Face z uwagi na swoje przeznaczenie. Skóra twarzy potrzebuje delikatniejszego traktowania stąd drobniejsza formuła Aam Face.


Oba peelingi w praktycznych saszetkach, które możemy zabrać w wakacyjną podróż.. a jeśli chodzi o użytek domowy.. podejrzewam, że dla mojej własnej wygody Aam Face trafi w jedno z bambusowych opakowań po maseczkach Chic Chiq.. jeszcze żadnego nie wyrzuciłam i każdy bambusik ma swoje drugie życie!

Link do produktu w sklepie Chic Chiq

Kto jest "Team Chic Chiq" ?!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger