czerwca 09, 2019

NOWOŚCI MAJA 2019


Nie było denka.. ale to bez problemu połączymy sobie z denkiem czerwcowym. Ulubieńcy raczej również się nie pojawią.. ale nowości to już forma pewnego porządku, która musi mieć miejsce chociaż jest już nieźle spóźniona. Nie ma tego wiele.. ale są to tak wyjątkowe produkty, że zasługują na oficjalne przywitanie.


OVIUM - ZESTAW PŁATKÓW WIELORAZOWYCH Z SAKIEWKĄ I WORECZKIEM
Płatki z Ovium są moją zdobyczą! Kupiłam bez zastanowienia zestaw płatków, gdy tylko się pojawiły. Uwielbiam tego typu produkty, a dodatkowo ich matką jest Ania, czyli Kosmotesty. Anię obserwuję na Instagramie od jakiegoś czasu i wiem, że jest bardzo szczegółowa i skrupulatna w recenzjach, więc czy jej płatki mogłyby być byle jakie? NIE! Nie miałam co do tego najmniejszych wątpliwości!


Płatki kosmetyczne Ovium wykonane są w 100% z certyfikowanej bawełny organicznej, która jest niesamowicie mięciutka i miła w dotyku. Materiał posiada certyfikat GOTS co oznacza, że od zasiania bawełny do gotowego produktu spełnia rygorystyczne normy społeczne, środowiskowe i jakościowe. Absolutnie nikt i nic przy tworzeniu materiału nie zostało pokrzywdzone. Te płatki aż same się do nas uśmiechają! W końcu w świecie gdzie liczy się ilość, a nie jakość taki obrót sprawy zaczyna być czymś wyjątkowym, a przecież nie powinno tak być. 

To oczywiście zależy od nas i naszych wyborów..


W zestawie wraz z płatami wielorazowymi znalazł się woreczek z bawełny organicznej do suszenia płatków oraz sakiewka do przechowywania czystych płatków. Całość po prostu cieszy oczy i serce.
 
Na stronie Ovium znajdziesz mnóstwo informacji i ciekawych porad jak używać płatków. Koniecznie zajrzyj.. jestem pewna, że płatki skradną Twoje serce.

Po płatki odsyłam do strony producenta: Ovium - Płatki do demakijażu


D'ALCHEMY - ZESTAW KOSMETYKÓW
Markę D'Alchemy obserwuję od początku. Niezwykle podoba mi się jej rozwój, opakowania, składy ale podejście do naturalnej pielęgnacji i filozofia marki zrobiły na mnie największe wrażenie. Fakt stosowania roślin, które są ekologicznie czyste, certyfikaty które to potwierdzają czy wysokiej jakości szkło biofotoniczne, które pomaga zachować to co najlepsze robi prawdziwe wrażenie.


D'ALCHEMY - MICELLAR CLEANSING WATER
Płyn micelarny do demakijażu.. autentycznie od miesiąca nie posiadałam żadnego i muszę przyznać, że ten brak odczuwałam. Płyn micelarny D'Alchemy zachwycił mnie wodą z róży damasceńskiej na pierwszym miejscu w składzie! Do tego bogactwo innych składników takich jak ekstrakt z orzechów Shikakai, ekstrakt z kolibła egipskiego, ekstrakt z łyszczca wiechowatego (gipsówki).. o tych składnikach nigdy wcześniej nie słyszałam! Nie sądziłam, że płyny micelarne będą w stanie mnie tak zaciekawić. Nawet mam pewne opory przed nazywaniem tego produktu płynem micelarnym.

Produkt znajdziesz na stronie producenta: D'Alchemy - Micellar Cleansing Water


D'ALCHEMY - ALL-OVER BLEMISH SOLUTION
Nie czuję aby moja skóra była "dojrzała" ale taką totalnie młodą też już nazywać jej chyba nie mogę. Problem w tym, że moja mój organizm nie zawsze toleruje to co jem i lubi pokazać, że coś mu nie pasuje.. na twarzy. W dodatku okres wysokich temperatur moja skóra znosi niczym nastolatka świecąc się na wszystkie możliwe strony i nie toleruje przy tym cięższej pielęgnacji. 

Krem regulujący All-Over Blemish Solution jest przeznaczony do cery tłustej i mieszanej oraz dojrzałej. Ma dawać lekko matowe wykończenie, wygładzać skórę, długo i komfortowo nawilżać, zamykać pory, redukować widoczność zmarszczek, a do tego wszystkiego lekka kremowo-żelowa konsystencja!

Nie wiem jak Ty.. ale mi to pachnie kremikiem idealnym na lato!

Produkt znajdziesz na stronie producenta: D'Alchemy - All-Over Blemish Solution


D'ALCHEMY - AGE-DELAY EYE CONCENTRATE
Zawsze wychodzę z założenia, że lepiej zapobiegać niż później się męczyć. Dlatego wciąż nie rozumiem dlaczego tak duża ilość ludzi reaguje przerażeniem na wzmiankę o kremach dla skóry dojrzałej, produktów które mają zmniejszać cienie czy opuchliznę pod oczami. Odnoszę wrażenie, że ludzie unikają takich produktów bo albo nie akceptują mijającego czasu albo tego typu kosmetyki kojarzą się im z efektem "klona", który jest po 10-tej serii zabiegu wypełniania twarzy, czym się da i gdzie się da. Taki krem nie zmieni rysów naszej twarzy, a warto zacząć stosować zanim zaczną pojawiać się problemy.

Okolica oczu jest na tyle podatna i wrażliwa na wszelkie zmiany, że to tu właśnie warto zacząć używać czegoś bardziej obiecującego znacznie wcześniej niż nasz osobisty licznik na to wskazuje. 

U mnie jest to już wybór świadomy. Na wagę złota jest krem pod oczy, które chociaż w minimalnym stopniu zahamuje wszelkie procesy starzenia się ale niezwykle istotną sprawą jest dla mnie codzienny komfort delikatnej skóry. Koncentrat pod oczy D'Alchemy, kojarzy mi się z cięższym kalibrem, co ani trochę mnie nie przeraża. Jeśli będzie problem w użytkowaniu na co dzień trafi do nocnej pielęgnacji. W tym przypadku liczy się dobro skóry.. i ewentualny brak migrowania do spojówek 😅

Swoją drogą ten kremik polecała Gosia z profilu Krytyk Kosmetyczny, a z nią się nie dyskutuje!

Produkt znajdziesz na stronie producenta: D'Alchemy - Age-Delay Eye Concentrate


Skromne nowości ale.. takie jakieś.. romantyczne 😍
A może to wina kochanych piwonii? 
Tak.. każdy z tych produktów zasługuje na osobną recenzję w otoczeniu piwonii. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger