października 27, 2019

RUMIANKOWY HYDROLAT OD OKANI BEAUTY. ALTERNATYWA DLA TYCH CO CIĘŻKO ZNOSZĄ AROMAT HYDROLATÓW Z RÓŻY DAMASCEŃSKIEJ


Jeszcze do niedawna byłam ślepo zapatrzona w hydrolat z róży damasceńskiej. Nie ma się czemu dziwić, bo od początku jest moim wielkim faworytem do którego wracam regularnie. Jednak w dobie tak ogromniej różnorodności i wymysłów producentów poczułam ukucie zafascynowania innymi. Na chwilę obecną dość bezpiecznie, bo hydrolat z rumianku właśnie taką opcją się wdaje. Rumianek znałam już za czasów mojej babci. Automatycznie kojarzy się z działaniem kojącym i leczniczym.. jednak czy hydolat sprawdzi się równie dobrze?


Przy wyborze hydrolatu należy pamiętać, że nie każdy możemy stosować do woli i codziennie. Są wśród nich takie, które nie są zalecane do cer wrażliwych jednak róża damasceńska i rumianek do tej kategorii nie należą. Oba są skierowane m.in do cer wrażliwych czy nawet podrażnionych. To dla mnie jedna z podstaw do wyboru hydrolatu.

Od producenta:
Organiczny hydrolat rumiankowy. Łagodzi, wygładza i nawilża skórę, działa antyseptycznie. Może być używany codziennie. Polecany do każdego rodzaju skóry. Znakomity do pielęgnacji niemowląt.

Skład (INCI): 100% Organic Anthemis Nobilis Flower Water.


Produkty Okani Beauty produkowane są w Rzeszowie.. i niestety tylko tyle wiadomo mi o pochodzeniu samych produktów. Jednak zaufania do marki nabrałam dzięki temu, że jej asortyment znajduje się w sklepie Iwos, a znając panią Mariolę wiem, że są to dobrej jakości produkty. Wszystkie znajdujące się w ofercie hydrolaty (poza wodą oczarową), olejki, oleje i masła są czyste, bez dodatku konserwantów.

Sam hydrolat z rumianku jest w 100% organiczny, a jego cena jest bardzo przystępna. Na ogół za 100 ml szklane opakowanie z atomizerem często trzeba zapłacić około 30zł i jest to cena jak najbardziej przeze mnie akceptowana gdyż, cenę sobie zarówno hydrolaty jak i szklane opakowania, które ze mną zostają. W przypadku Okani Beauty zapłacimy około 17zł.


Hydrolat rumiankowy z miejsca ukochałam sobie za jego wszechstronność. Nadaje się zarówno do cer tłustych, mieszanych i trądzikowych jak i dojrzałych wrażliwych, skłonnych do podrażnień, naczynkowych i suchych. Czyli niezależnie od tego jak bardzo humorzasta jest moja cera ani jak dużo słodyczy pochłonęła (wysyp murowany) to hydrolat ten jest zawsze bezpiecznym wyborem.
W przypadku hydrolatu z Okani Beauty już na początku zwrócił moją uwagę zapach. Jest cudownie aromatyczny. Pachnie rumiankową esencją, która jest niezwykle otulająca, ciepłą, a jednocześnie świeża i lekka. Działa na mnie uspokajająco ale to jednak jego działanie jest jego największą zaletą. Hydrolat pięknie koi moją skórę. Sprawia, że szybciej się regeneruje, łagodzi podrażnienia. Podczas jego użytkowania nabawiłam się okropnej reakcji alergicznej stosując jakieś mieszanki kosmetyków kolorowych. Hydrolat dzielnie towarzyszył mi przez cały dzień dając uczucie łagodzenia, nawilżenia i ukojenia.


Jakie różnice zauważyłam pomiędzy ulubioną różą, a rumiankiem. Przede wszystkim hydrolatu z rumianku nie napina skory tak jak to robi róża. Oczywiście mowa tu o bardzo lekkim subtelnym napięciu, a nie ściągnięciu skóry. Ponadto rumianek posiada większe właściwości kojące skórę. Jednak być może dla wielu osób najbardziej istotną tu kwestią będzie zapach. Dla tych co ciężko znoszą zapach róż w kosmetykach, rumianek będzie idealną alternatywą.


Rumiankowy hydrolat od Okani Bueauty stał się niemal równorzędnie z różą produktem po który będę z wielką przyjemnością sięgać i niemal nałogowo wracać. Pasuje mi to dosłownie wszystko łącznie z ceną i opakowaniem.

Masz ulubiony hydrolat? Znasz produkty Okani Beuaty?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyczny Fronesis , Blogger